søndag den 8. maj 2011

Søndagsforvirret?!

Da jeg stod op, blev jeg enig med mig selv om, at jeg ville fjerne mit neglelak. Jeg havde købt en rigtig flot blå-grøn en, men øv hvor var den bare dårlig og blev slidt allerede efter en dag. Så af med den. Jeg tog neglelakfjerneren frem, og begyndte at fjerne. Der skete bare ikke noget. Nåede lige at tænke "great!! Hvad er nu det?!", da jeg så, at jeg havde taget klorhexidinen. Meget mærkeligt. Men fik da neglelakken af bagefter :)


Tid til at se lidt på klunse-fundet :)
Før-billede.

Og der blev skilt ad og vasket.


Og de blev ombetrukket. Jeg kan aldrig vente med at tage billeder, så det er virkelig skidt lys, og stoffet kommer slet ikke til sin ret. i får et nyt billede senere :)

Stoffet er blot sat fast med knappenåle, så det er nemt at skifte, når jeg engang vil have nyt på igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar