mandag den 16. maj 2011

Der er ikke meget nyt under solen herhjemme

Lige nu kører hverdagens trummerum derudaf. Jeg får desværre ikke meget tid til kreative sysler lige i disse dage, men i dag har jeg fri, og derfor håber jeg også, at jeg får tid til, at færdiggøre lidt forskellige projekter som bare ligger og venter på et sæt øjne eller lignende. Det burde jeg efterhånden kunne tage mig sammen til.
Har I det på samme måde? Når projektet næsten er færdig; mangler lige at hæfte ender, at sætte delene sammen eller lignende. Så glemmer man det lidt, og går i gang med noget andet. Det er så dumt.

Min kæreste fyldte jo år for nogle dage siden. I den forbindelse fik jeg kreeret et meget hurtigt kort til ham. Kan du gætte hvad det er? :)

Nå, jeg må hellere komme igang med dagens gøremål.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar