søndag den 29. maj 2011

Se lige hvad jeg har vundet + hvad der er på vej til mig

Jeg modtog disse flotte, flotte hårnåle for nogle dage siden, og kan da allerede sige, at de har siddet i håret størstedelen af tiden siden da. Jeg var så heldig at vinde hos IldVerden, hvilket jeg er rigtig glad for.

Dem der kender mig, kan vist godt skrive under på, at der ofte ikke går mange dage, hvor jeg ikke har et eller andet pynt i håret, så jeg synes jo bare det er fantastisk at få et sæt mere til samlingen. Måske skal I snart se min samling? :)

Forleden dag var jeg heldig, at jeg opdagede Musselades indlæg om bloglegen. Jeg kan ikke lade være med, at synes det er fantastisk at deltage i sådan en, for jeg elsker simpelthen overraskelser og gaver. I dag har Pernille så skrevet, at pakken bliver sendt i morgen, så jeg glæder mig godt nok til at se, hvad der gemmer sig. Så spændende.

Inden alt for længe viser jeg lidt forskellige kreating, som dog lige skal afleveres inden jeg afslører dem her:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar