tirsdag den 26. april 2011

Vinder af give-away


Da da daaaam...! Er I spændte?

Jeg har tænkt på jer hele dagen, og på hvem der mon er så heldig at vinde. Synes selv det er en god give-away, så håber, at vinderen bliver glad:)


I alt er der 63 lodder med. Det havde jeg aldrig nogensinde troet på forhånd - men hvor er det skønt. Og tak til alle som er med.

Men nu til det spændende. Jeg ville egentlig have lavet en masse små sedler, men nu har jeg lagt mig på sofaen, og gider egentlig ikke rigtig rejse mig, så jeg bruger random.org.

Vinderen bliver således Sonja. Sonja har denne blog.
Kæmpe stort tillykke til dig :) Jeg kontakter dig med det samme.

Til alle andre - jeg håber I bliver hængende. Der skal nok komme flere spændende give-aways. Jeg synes de er så hyggelige :)

2 kommentarer: