tirsdag den 5. april 2011

Give-away her hos mig

Når nu jeg selv deltager i alle de lækre give-aways rundt omkring i blogland, så bliver jeg jo også nødt til at bidrage med noget.
Fordi jeg kan.


 Jeg har været lidt i gemmerne og finde alle mulige dejlige ting. Nærbilleder kommer i løbet af tiden op til den skal trækkes.
Der er papir i to forskellige størrelser, bordskåner som jeg har lavet, lidt bånd, sjove ting til scrap og søde klistermærker.

Reglerne:
For at vinde, skal du have lodder i konkurrencen. Lodderne kan du få på følgende måder:
1 lod: kommentar til dette indlæg
2 lodder: kommentar til dette indlæg + fast læser af bloggen
2 lodder: kommentar til dette indlæg + link til denne give-away på din egen blog eller på din Facebook profil
3 lodder: kommentar til dette indlæg + fast læser af bloggen + link til denne give-away på blog eller Facebook

Jeg kan jo ikke tjekke om I linker til mig på jeres Facebook, hvis ikke vi er venner derinde, men jeg synes også at jer uden blog, skal have en chance, så jeg stoler på jer, hvis I skriver, at I gør det.
Skriv i kommentaren til dette indlæg, hvor mange lodder I deltager med, og smid gerne et link til jeres link hertil. Husk at gøre det muligt for mig, at kontakte dig på mail, hvis ikke du har en blog.

Spændingen udløses d. 26. april, og du skal have skrevet inden kl. 12.00 denne dag, for at deltage.
Uhh, det bliver spændende!

30 kommentarer:

  1. Flere gaver? Vi mangler én til bordskåner, hvor er det heldigt!! :D Jeg vil gerne have 3 lodder!

    SvarSlet
  2. Jeg er total med på 2 lodder!
    og er nu med som fast læser :-)

    SvarSlet
  3. Fedt der allerede er to med :)

    Sarah du skal lige tilmelde dig ude i siden, så jeg kan se, at du er fast læser :) (og husk at skrive din mail, så jeg kan kontakte dig, hvis nu du vinder).

    SvarSlet
  4. Ah, kan du se mailadressen nu? Eller skal jeg skrive den et sted?

    SvarSlet
  5. Der står i hvert fald, at jeg kan sende dig en besked, så mon ikke at det er ok?

    SvarSlet
  6. Hej - jeg er klar! Tak for hint :-) Jeg er med på 3 lodder - skønne ting! Håber at et link hos mig, kan få flere til at finde vej :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  7. Jeg vil også være med. Og denne gang vil jeg vinde :)
    3 lodder, tak :)

    SvarSlet
  8. Dejlige krea-sager. Jeg er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  9. Meget fine sager. Jeg deltager også gerne med 2 lodder

    SvarSlet
  10. Skynder mig med på 3 lodder. Det er så fine præmier. Godt du henviste til din give-away :)

    SvarSlet
  11. fine fine ting, den vil jeg gerne være med på, 3 lodder til mig

    SvarSlet
  12. Uhh vil gerne være med :) 2 lodder tak..

    SvarSlet
  13. Åh hvor er det skønt :) Nu begynder det at blive spændende - og jeg glæder mig nok endnu mere end jer :D

    SvarSlet
  14. Hejsa - skønt at blive gjort opmærksom på din Give away og ikke mindst din blog. Jeg vil gerne deltage med to lodder og glæder mig til at følge med her :o). Mvh Pia

    SvarSlet
  15. Vil gerne deltage med 3 lodder;D

    Fed Give away :D

    http://proox.blogspot.com/

    SvarSlet
  16. Hejsa, sikken fin giveaway, herligt vi er mange nye bloggere.Odg de "gamle" er så søde til at guide. Kig gerne forbi ved min giveaway også. Snupper 2 lodder :)

    SvarSlet
  17. er helt vild med dine bordskånere.. så dem inde på smykkeforum og har villet have nogle ligende lige siden.. men da jeg ikke kan hækle har jeg jo muligheden nu..
    er med på et lod..

    SvarSlet
  18. jeg vil meget gerne deltage
    2 lodder til mig


    x

    margit from
    creativetail

    SvarSlet
  19. Jeg vil gerne lege med, med 3 lodder :o)

    SvarSlet
  20. Tak fordi du gjorde mig opmærksom på din flotte give away. Jeg skynder mig at nuppe 3 lodder:-)

    SvarSlet
  21. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder...
    spændende blog du har

    SvarSlet
  22. Jeg er med på 3 lodder - krydser finger

    SvarSlet
  23. ihh - du trækker vinderen på min fødselsdag - så det må der da være lidt held ved...
    Deltager med 2 lodder
    Lene

    SvarSlet
  24. Så fint:-) jeg er gerne med på 2 lodder:-)

    SvarSlet
  25. Jeg deltager med tre lodder :)

    SvarSlet
  26. Øj øj øj - det kunne jeg godt lige brug til den scrapbog jeg er i gang med at lave. Deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  27. Hej. Jeg deltager gerne med 3 lodder, og krydser for at jeg bliver den heldige :o)

    SvarSlet
  28. Happy Easter!
    very nice gift, I hope for the best.
    2 lodd
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  29. Kjempefin giveaway! :) Jeg deltar med 2 lodd, og er fast følger av bloggen din!

    SvarSlet
  30. Dejlig give away!
    3 lodder til mig :D

    SvarSlet