søndag den 24. april 2011

4 x give-away

Min egen give-away afgøres lige om nogle ganske få dage - d. 26. april. Synes selv at det er en ret lækker portion, og jeg giver den kun væk fordi jeg har mere af det hele til mig selv :)
Se lige hvad du kan vinde:


I samme ombæring vil jeg lige reklamere for et par andre give-aways.

Hos Milas Bandilas kan du vinde en super flot flagranke (altså, jeg håber jo på at vinde den). Den bliver først trukket når der er 30 faste læsere, og nu er jeg altså ved at være utålmodig - jeg er nysgerrig på, hvem der bliver den heldige vinder! Prøv lige at se.

Hos BilgaardKreative kan man vinde en virkelig flot taske. Hvem kunne ikke tænke sig, at gå os svinge den her i (sommer)påskevarmen? Den bliver trukket ved 50 faste læsere - og igen er jeg altså bare nysgerrig - mon jeg snart er heldig?

Sidst men ikke mindst har IldVerden også en rigtig flot give-away. Den bliver trukket ved 65 faste læsere. Det er bare nogle super flotte øreringe og spænder. Sådan et par spænder i håret vil helt sikkert gøre underværker her i varmen.


Mon jeg kan være heldig at få reklameret lidt, så jeg snart kan få stillet nysgerrigheden? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar