fredag den 22. april 2011

Øllebrød og stikdåser

Der er ikke meget tid til kreative indskydelser i disse dage - derfor bliver der heller ikke blogget meget.

¨Lånt her.

Det mest kreative jeg har bedrevet i dag, er en øllebrød (fra bunden, dog uden øl) og at jeg har forsynet altanen med en stikdåse. Ret vildt - den skulle skrues fra hinanden og samles igen, og den virker. Men hvor er det skønt. Nu kan jeg sidde i vores lille sofahjørne på den lukkede altan med min computer. Vi har åbnet vinduerne på vid gab og nyder lige nu påskesolen som bare strømmer ind. Måske når jeg og få lidt sundere kulør? - som om det sker, er så skandinavisk i huden, så der skal MANGE dages sommer til, og det forsvinder lige så hurtigt som det kom. Øvøv, men sådan er det at være blegere end bleg.

Husk give-awayen hos Kreative Stines tanker, hvor du kan vinde et minicruise til Norge.


Nu vil jeg læne mig tilbage i sofaen og "nyde" en stille stund med Kvale og Brinkmanns "Interview", og så vil jeg glæde mig til gæster i aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar