fredag den 6. januar 2012

Kuk kuk?

Nå men... kuk kuk?

Jeg findes stadig, bacheloropgaveskrivning tog bare pludselig alt min tid - havde dog tid til at holde både jul og nytår - jubii :) Jeg håber I alle har haft en dejlig tid, og er kommet godt ind i nytåret.

Vi har fået afleveret opgaven, og nu står den så på eksamenslæsning (dvs. jeg holder mig lige et par fridage, og SÅ står den på eksamenslæsning).

I løbet af i dag eller i morgen poster jeg et indlæg med en MASSE billeder. Jeg har nemlig vundet giveaways, fået pakker retur i diverse lege og så har jeg hæklet lidt, som I skal se. Det bliver et rigtig opdaterings-billedespam-indlæg. Og så håber jeg, at jeg igen kan finde min blogrytme :)

Jeg har også lidt i gemmerne til en giveaway, som jeg bare har glæder mig så meget til :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar