mandag den 26. september 2011

A-Z fra mig til jer

WOW! Da jeg startede min Fredsted give away, havde jeg 82 faste læsere, nu - ca. et døgn efter - har jeg 94! Te må være poplulært :) Tak til alle so far. Send gerne flere herinde.

Når nu der er kommet så mange til, skynder jeg mig at hoppe på bølgen, som florerer her i blogland i disse dage. Så kan I lære mig at kende lidt bedre - velkommen til :)

A. Age: 25
B. Bed size: 140 x 200.
C. Chore that you hate: Støvsugning og opvask er vist det værste.
D. Dogs: Er udpræget hundemenneske. Elsker hunde.
E. Essential start to your day: Morgenmad og en halv liter vand.
F. Favorite color: Lilla!!
G. Gold or Silver: Begge. Det ender dog tit med guld, når der vælges smykker.
H. Height: 171 cm.
I. Instruments you play(ed): Klaver, gad dog ikke øve mig, så det blev jeg vist aldrig god til... Men jeg har også gået til "musikalsk legestue", hvor vi prøvede mange forskellige instrumenter. Det var sjovt.
J. Job title: Studerende
K. Kids: Dem tager jeg gerne imod.
L. Live: Århus (med bolleå).
M. Mother’s name: For mig hedder hun altså bare mor.
N. Nicknames: Har ikke rigtig nogen. Ikke nogen jeg vil kendes ved i hvert fald.
O. Overnight hospital stays: Tæller nattevagter?
P. Pet peeves: Åh nej, det kan jeg da ikke lige komme på? Men har sikkert en del.
Q. Quote from a movie: Nu er jeg generelt reeet dårlig til at huske filmcitater, så det må I undvære.
R. Right or left handed: Højrehåndet.
S. Siblings: En skøn lillebror.
T. Time you wake up: Alt mellem kl. 05.45 og 11.00 alt efter hvilken dag det er.
U. Underwear: Tror simpelthen ikke jeg forstår det her spørgsmål.
V. Vegetable you hate: Jeg spiser alt, bare det er tilberedt dejligt.
W. What makes you run late: "Jeg skal bare liiiige ...indsæt gerne et-eller-andet kreaprojekt" (har I ikke set den der Alfons Åberg, hvor han helde tiden "jeg skal bare liiiige"?)
X. X-Rays you’ve had: Mine tænder x mange.
Y. Yummy food that you make: Spaghetti og kødsovs, lasagne, eksperimentende mad, belgiske vafler osv. osv.
Z. Zoo animal: Elsker vist bare at gå rundt i zoo og kigge på alle dyrene:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar