søndag den 11. september 2011

Give away for september

Jeg har lige kigget lidt i mine "rodekasser", og fandt til hele TRE gaver til denne give away. Gaverne indeholder det samme - dog er der forskelligt farvetema (den blå har et ekstra papir i, fordi to af parpirene ikke er hele). Umiddelbart er de mest til dem der synes det er sjovt at lave kort eller lignende, men alle andre er også velkomne til at deltage.

Det bliver sådan at den deltager der bliver trukket først vælger først, den næste vælger mellem de sidste to, og den sidste vinder får så den der er tilbage.




Man skal skrabe lodder til sig, og det gør du således.
1 lod for kommentar
1 lod for fast læser her på bloggen
1 lod for at blive fast læser på http://www.haeklelogen.blogspot.com/
1 lod for at linke til denne give away på din egen blog - du bestemmer selv hvordan
1 lod for at kommentere på et af mine andre indlæg - se dig omkring :)
1 lod for at skrive din yndlingsfarve i din kommentar
Så du kan i alt deltage med 6 lodder.

Give awayen bliver trukket d. 3. oktober.

Du kan også sagtens deltage selvom du ikke har en blog, så er det bare vigtigt, at du skriver din mail, så jeg kan kontakte dig, hvis du vinder.

Ps. Jeg sender kun til Danmark.

26 kommentarer:

  1. Jeg er med på 5 lodder for er selvfølgelig også fast læser hos logen, her, yndlingsfarve er multicolour og jeg kommenterer gerne på alle dine indlæg :)

    SvarSlet
  2. Nej 6 lodder, for linker jo selvfølgelig også ;)

    SvarSlet
  3. Dejlige gaver.. Må nøjes med 3 lod..Min yndlingsfarve er gul og grøn og lilla.. Ja de fylder hele mit hjem disse farver..:0)Go dag.. KH iben

    SvarSlet
  4. Jeg hopper med på vognen med 2 lodder.

    SvarSlet
  5. Lækker kreating, jeg er med på 5 lodder ;o)

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne være med på 6 lodder (hvis det tæller at jeg har kommenteret en del ved dig, og der dukker nok også mere op som jeg kommentere på) min yndlingsfarve er lilla, så hvis jeg er så heldig at vinde er det det nederste sæt jeg satser på :) synes nemlig jeg kunne se lidt lilla der lå at gemte sig der :)

    SvarSlet
  7. Det er i orden, S3qu3nce. Du er en flittig kommentator :)

    SvarSlet
  8. Åh hvad seje gaver, Ina..
    Men øhh, jeg har jo kommenteret før og min yndlingsfarve er lyserød, så bliver det måske fire lodder, da jeg jo også er fast læser!? Uhh, jeg krydser fingre!!! :D

    Knus Ann-Cathrine

    PS. Det der sushi så vildt lækkert ud..

    SvarSlet
  9. Jeg vil meget gerne deltage med 5 lodder (fast læser her + på hæklelogen + kommentar her + kommentar andet sted + ynglingsfarve. Jeg har ikke rigtig nogen ynglingsfarve. Men hvis jeg skal vælge må det være lilla og turkis for tiden.

    SvarSlet
  10. Ups jeg glemte lige yndlingsfarve: rød og gul og så har jeg kommenteret på 2 af dine indlæg ;o)

    SvarSlet
  11. det er altså nogle sjove give aways du laver, dejlig opfindsomt.
    jeg vil meget gerne være med og gerne med 6 lodder,
    yndlings farven er lilla.

    Kh Sara

    SvarSlet
  12. Hejsa er med på alle lilla farvede lodder 6 lodder....

    SvarSlet
  13. Jeg er helt klart med på 3 lodder :o). Yndlingsfarven er tyrkis.
    M.v.h Lis

    SvarSlet
  14. gerne 5 lodder, jeg er til grøn:)

    SvarSlet
  15. 6 lodder... Tror min ynglingsfarve er rød :)

    SvarSlet
  16. Jeg tager lige hele 6 lodder ;)

    Men hvor er pakken med farven grøn? :p Det er nemlig min yndlingsfarve ;)

    SvarSlet
  17. Det bliver vist til 5 lodder. Fast læser her og hæklebogen. Og har skrevet et par kommentarer herinde.

    Min yndlingsfarve er lyserød/pink. Men den lilla/lyserøde pakke er også fin

    SvarSlet
  18. Små fine ting! Min yndlingsfarve er pink!

    Jeg vil gerne bede om 4 lodder & linker straks til din give away på min blog Conner's Nest...(hvor du også kan finde en lækker ♥Helt NY Blog Give Away♥ ;-) http://connersnest.blogspot.com/

    Og så krydser jeg fingre...

    Smilende bloghilsener,
    Conner

    SvarSlet
  19. Dejlig Give Away :-)
    Jeg deltager med 6 lodder... Min yndlingsfarve er turkis (eller blå) :-)
    http://likebree.blogspot.com/

    SvarSlet
  20. Jeg vil også gerne være med og deltager med 5 lodder, min yndlingsfarve er blå-grøn...

    VH rikke

    SvarSlet
  21. Ej, hvordan har jeg overset den her? Det er jo lige mig!
    Jeg er med på 6 lodder, har linket til den her i indlægget med den award jeg lige har fået af dig :) Ooog, min yndlingsfarve må være turkis.

    SvarSlet
  22. Hej. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder:
    1 lod for kommentar
    1 lod for fast læser her på bloggen
    1 lod for at linke til denne give away på din egen blog (i min sidebar)
    1 lod for at kommentere på et af mine andre indlæg=(http://inasdesign.blogspot.com/2011/09/pamindelse.html?showComment=1317234707361#c4741921143850039171)
    1 lod for at skrive din yndlingsfarve i din kommentar (lime grøn)

    Mvh Mettejr.dk

    SvarSlet
  23. Jeg snupper da lige 4 hurtige lodder :-)
    og min yndlingsfarve er regnbuen.... hmmm... mere konkret.... gul, nej, grøn... der er så mange at vælge mellem.
    GRØN, - håbets fave, - håber at vinde :-)

    SvarSlet
  24. Nice gift! :)
    5 lodder
    My favorit colour green
    please enter my name
    I will post on my sidebar.
    Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/

    SvarSlet
  25. I'm sorry Lilang. I'll only send the gifts to people living in Denmark. Otherwise it will be too expensive for me.

    SvarSlet