mandag den 6. juni 2011

Broderede bleer

I dag er gået med en hel masse forberedelser til eksamen. Puha. Jeg synes ikke jeg ligger på den lade side i hvert fald. I morgen når jeg går på vagt, venter der mig 55 timer før jeg har fri igen - og så er det kun én dag, og dét en sovedag efter en nattevagt. Buhu. Nå. Men det bliver lærerigt og fedt! 4 uger til sommerferie!

Jeg kom lige i tanke om, at jeg har lidt billeder I ikke har set endnu. Jeg laver jo ind imellem lidt ting for andre - og jeg vil helst ikke vise dem her på bloggen, før de har modtaget - de skal jo selv se dem først :)

Denne gang er det broderimaskinen der har været igang.




Jeg går også og tænker meget over hvad jeg skal sende afsted som en del af bloglegen - dette kommer der et indllæg om senere (for selvom jeg tidligere i dag har skrevet, at jeg nok ikke skriver i denne uge, så kan jeg jo nok ikke dy mig - det er lang tid siden I har fået et ordentligt indlæg) - for jeg synes også at det efterhånden er på tide at jeg skal sende tilbage i denne leg. Stay tuned!

Men tak for nu. Nu vil jeg nemlig gøre klar til at komme i seng, så jeg kan stå op kl. 05.15 i morgen. Gaaab. Godnaaat.

1 kommentar: