torsdag den 31. marts 2011

Åh nej altså. Alle de lækre give-aways

Som I jo nok har lagt mærke til, så poster jeg en masse give-aways på min blog i disse dage.
Det her blogland er jo tosset. Når jeg sidder og kigger på én blog linker den til en masse lækre give-aways. Disse blogs linker til endnu flere give-aways - og hvis det stod til mig, deltog jeg i endnu flere! Men kan også mærke, at jeg bliver nødt til at stoppe lidt nu. Jeg bruger laaang tid på at sidde og kigge på de her blogs, som jeg jo også liiige skal være fast læser af. Så min bunke med give-aways bliver stor efterhånden (håber jeg vinder bare et-eller-andet), men det samme gør min liste over blogs jeg gerne vil følge.

Nå, men lad os nu se, om ikke der kommer mere i løbet af weekenden. Vil bare så gerne vinde noget af det, det er alt sammen så lækkert :)

I skal da også have et billede af hunden, der bare var den dejligste af alle :)

2 kommentarer:

  1. Med den fart skal du da nok snart vinde noget.. :D
    Er det et tørklæde eller en bog man kan vinde i den giveaway hvor der er billede på? Begge ting ser lækre ud, men hvis det er en bog ville den være spildt på mig. hehe..

    SvarSlet