søndag den 21. oktober 2012

Blogging via ipaden

Jeg er ved at forsøge mig forskellige apps til at blogge vha ipad. Min computer er ikke hvad den har været, så nu vil jeg se om man ikke kan få nogle gode indlæg på en anden måde. De sidste par indlæg har været vha. en anden app end det her er. Hvis den her er god, skal jeg nok skrive lidt mere om den.

Et indlæg er kedeligt uden billede, så I skal da mødes Faith og Hope(ja, det var altså ikke min ide, men nu er det altså det de hedder).


Ironisk nok fløj der lige en fugl ind i min lejlighed, da jeg skrev det sidste. og nu kan jeg ikke finde den. Er den mon ude igen?

2 kommentarer:

  1. Uh, hvilket app er det her? Jeg vil nemlig også rigtig gerne bruge ipaden, men jeg synes ikke jeg kan finde et app jeg synes kan hvad jeg vil :P

    Christina / frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Den hedder DraftCraft, og man kan få en gratisudgave, hvor man lige kan prøve det af. Derefter kan man købe det for 6 kroner. Nu har jeg kun prøvet dette ene indlæg, men det virker meget nemt. Og så kan man være logget ind med flere blogs, hvilket jeg rigtig godt kan lide.

    SvarSlet