onsdag den 24. august 2011

WOW - I skal da have en vaffelopskrift

Wow. Jeg blev godt nok overrasket da jeg loggede ind på bloggen her til aften! 65 faste læsere - bare sådan lige.
Kirkesjov har postet et indlæg som en del af hendes "del din DIY" med mine bordskånere, og så skal jeg da lige love for, at jeg har fået besøg.

Tak fordi I vil følge mig :) Jeg er bare så glad :)

Lige om lidt poster jeg et indlæg med en hel masse billedspam - og det får I i sidste ende ikke meget ud af. Derfor får I dette indlæg først.

For nylig holdt jeg fødselsdag og i den forbindelse ville jeg rigtig gerne byde mine gæster på belgiske vafler. I den forbindelse fandt jeg denne opskrift på Madmagasinet, som bare er vildt lækker! Vaflerne kommer rent faktisk til at smage af de ægte belgiske vafler, så det var vellykket.

Som I kan se, har vi ikke et belgisk vaffeljern, men det gjorde dem nu ikke dårligere.
Jeg lavede vaflerne dagen før, og varmede dem i vaffeljernet lige inden de skulle serveres. Det gik helt fint, og smagte stadig rigtig godt.

Jeg synes opskriften er så lækker, fordi vaflerne bliver karameliserede af den sukker der er i. Mmmm:)

Så prøv den, de er virkelig lækre.

4 kommentarer:

  1. *mmmums* ☺

    (og jeg har også fortalt og vist og linket vidt og bredt om dine skønne bordskånere - for det ER altså en virkelig en fantastisk idé, som folk synes rigtig godt om! Så tak for dig, Ina ♥ )

    SvarSlet
  2. Fantastisk. Selv tak og tak :)

    SvarSlet
  3. Gode ideer skal jo ud til folket - og din er bare rigtig god :-) Må da også prøve vaflerne en dag oppe i vores svenske hytte.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Tak:)
    Vaflerne er i hvert fald fantastisk gode, og forholdsvis nemme at lave.

    SvarSlet